Best å stålsette seg…

Da har jeg bestilt time til service på bilen. Selve servicen blir ikke så dyr, men så kommer det jo an på om det er andre ting å gjøre. Har f.eks bedt de om å sjekke håndbrekket… Tror jeg bare må stålsette meg for her kan tusenlappene fort få vinger.

I morgen skal jeg til tannpleier. Der kan det jo også fort bli noen tusenlapper. Grrrr, hater å bruke penger på slike ting – det er jo så mye annet gøy å bruke de på haha. Og det å gå til tannlege er definitivt ikke av det gøyeste jeg gjør. Men det må jo til…Skal være glad når det er over.

Jaja, det er i morgen. Orker ikke tenke på det nå i kveld.

Jeg kom meg på en tur etter jobb i dag – det gjorde godt! Er heldig som har så mange fine turområder rundt meg. I dag ble det Kanadaskogen – lenge siden vi hadde gått der nå. Litt glatt og isete enkelte steder, holdt på å gå på rattata flere ganger, men klarte å holde meg på beina.


Får jo så dårlig samvittighet de ettermiddagene jeg ikke klarer komme meg på slike turer, men er veldig fornøyd i dag da ☺️ Høres ut som Embla er fornøyd også – hun ligger ved siden av og snorker 🤣

2 kommentarer
    1. Det er kjempekjedelig å bruke penger på sånne kjedelige ting altså….! Jeg har nettopp hatt bilen på verksted – 7 lapper…. og om halvannen uke skal jeg trekke siste visdomstann…. så – da er vi to i samme båt! Stakkars oss sier jeg bare! God klem <3

      1. Beklager sent svar! Huff og huff!! Håper jeg er litt heldigere enn det du var. Ja, det er veldig kjedelig å legge ut penger på både bil og tenner, men hvilket valg har vi…?

        Klem tilbake!

        P.S Spent på morgendagen for da skal bilen inn *grøsser*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg