Zzzzz

Dette er en av de dagene der man egentlig bare vil forbli i sengen. Det er liksom ikke det helt store å stå opp til. Ute er det lite som minner om sommer. Det regner og blåser, og er skikkelig surt. Selv hundene ville fort inn igjen. 

Jeg blir så trøtt på slike dager. Energien er lik null og jeg orker ikke finne på noe. Så blir jeg bare sittende her i sofaen og kokkelure. Det gjør jo ikke saken noe bedre for jo mindre jeg gjør, jo trøttere blir jeg. Og jo trøttere jeg blir, jo mer lyst får jeg på noe snop. Heldigvis er jeg for trøtt til å kjøre ut, så aldri så galt at det ikke er godt for noe 😉 

Jeg falt derimot for fristelsen til å bestille hjem en pizza. Ikke det sunneste det heller, men likevel bedre enn snop. Så nå sitter jeg her da – like trøtt, men snopsuget er i det minste borte. Hehe. 

Jaja, i dag ble det en sånn dag. Morgendagen blir forhåpentligvis bedre. 

Bilde fra Pixabay
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg