Vil ikke tvinges

Uff, har dårlig samvittighet over at jeg neglisjerer bloggen min. Men jeg må være inspirert når jeg skriver – å skrive bare for å skrive noe, synes jeg ikke noe om. Det skinner så tydelig gjennom da at jeg ikke er engasjert nok. Innleggene mangler energi, om jeg kan si det slik.

Jeg er ingen politisk blogger selv om jeg har mine meninger og oppfatninger. Innimellom har jeg likevel kommet med innlegg der jeg gir tydelig uttrykk for mine synspunkter.

Men jeg vil ikke tvinges til å engasjere meg om jeg ikke føler for det. Jeg vil heller ikke blandes inn i diskusjoner og uenigheter på blogg, for så å bli kalt feig når jeg velger å forholde meg taus (ingen har personlig kalt meg feig, altså. Det var sagt generelt). Men jeg har hatt nok drama i mitt liv og velger derfor mine kamper.

Bloggen er mitt lille fristed der jeg småpludrer om alt og ingenting. Noen ganger kan temaene være alvorlige, litt såre – andre ganger deler jeg kanskje bare bilder fra en tur. De som er interessert, leser.

Sånn! Da fikk jeg sagt det.

Da passer det vel med noen bilder fra gårsdagens tur til Gullaksdalen ☺️

Nydelig dag og flott vinterlandskap, men litt sur vind. Vi var likevel ute og gikk i nesten to timer.

10 kommentarer
    1. Så fint å høre at du bruker bloggen slik. Det er sånn jeg tenker også. Lag deg en fin søndag!

      1. Ja, jeg tenker mitt liv, min blogg ☺️ Legger meg heller ikke bort i hva andre velger å dele i sine blogger.

    2. Så vakkert, så vakkert! Vi skal få mene og skrive og kommentere hva vi vil! Jeg vil heller ikke trekkes inn i noe! Misliker krig både på blogg og andre steder! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg