Verdens beste gave!

I dag kom beskjeden jeg har ventet og håpet på – dyrlegen ringte og fortalte at den kulen de fant i livmoren til Embla, IKKE var ondartet! For en lettelse! Beste bursdagsgave jeg kunne fått.

Jepp, jeg er 55 år i dag. Uansett hvordan jeg snur og vender på det tallet, så blir det 55. Føler jeg meg som en 55-åring? Nope. Det er nå heldigvis ikke tallet som definerer hvordan jeg skal føle meg heller. Inni meg er jeg den samme – om jeg er 30, 40 eller 55. Men jeg er på en mye bedre plass i livet nå enn den gang.
Solen skinner og dere vet hva det betyr?? Når det er pent vær på ens bursdag, da har man vært snill. Hahaha. Så nå kan dere tenke etter: hvordan var været på dagen deres? 😆

Jeg har bevilget meg en fridag idag og det har vært deilig. Nå er jeg hos foreldrene mine, fått både gave og kake ++. Senere blir det middag hos gode venner.

Denne dagen delte jeg forøvrig tidligere med min mormor, så sender henne en god tanke 🤍

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg