Utfordringer liker vi!

Min medblogger Bunny har kommet med en utfordring, som jeg mer enn gjerne er med på ☺️ Nemlig å dele en selfie med seg selv og et dyr (eller flere).

Dette er noen år siden det ble tatt, men er et svært kjært minne for meg. Ingen av vofsene lever i dag – annet enn i mitt hjerte ♥️

Ronja og Thea ♥️♥️ To av de jeg hadde på den tiden. Slik ble jeg møtt hver dag da jeg kom hjem fra jobb.

Er så glad jeg klarte å knipse dette den gangen. Disse to og de andre jeg hadde hjalp meg gjennom en tung periode av livet mitt. Tror ikke jeg hadde klart meg uten dem, for å være ærlig.

3 kommentarer
    1. For et herlig bilde av deg og hundene 🥰
      Jeg hadde tenkt til å bli med på utfordringen, men glemte det helt bort. Neste gang kanskje 😉
      Ønsker deg en fantastisk lørdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg