Tur rundt Ortuvannet

Etter noen dager med skikkelig ufyselig vær, ble det i dag riktig så fint. Når jeg i tillegg våknet uten migrene, kunne det ikke bli bedre. Embla og jeg har overnattet hos min mor så i dag ble det tur rundt Ortuvannet i Fyllingsdalen.

Det er alltid et yrende fugleliv her og i dag var det ikke mindre enn fem svanebabyer! Foreldrene var hele tiden i nærheten og passet godt på. De har visstnok vært seks, men jeg vet ikke hva som har skjedd med den siste. Orker ikke tenke på det heller. Det er jo livets realiteter selvsagt, men enkelte ting er det best å ikke vite så mye om, tenker jeg. Jeg er nok som strutsen der, stikker hodet i sanden.

Det var i hvert fall godt å få lufte vettet. Det lille jeg har 😜

 

6 kommentarer
    1. Veldig deilig å få luftet hodet, helst litt hver dag. Men det blir det ikke tid til for meg. Men i helgene står jeg på, suuuuger inn luft, så det holder til hjernen til utpå neste helg igjen 😀 He-he… I dag vært på “topptur” 🙂

      1. Jeg kommer meg ut hver dag, men ikke i skogen nødvendigvis. Men prøver noen ganger i uken i alle fall ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg