Troen dalte drastisk…

Altså, dette er det tredje innlegget mitt i dag! Hva skjer? 🤣

Tenkte bare jeg ville vise hvordan det går med genseren. Som den perfeksjonisten jeg er valgte jeg å starte helt på nytt i går. Nå har jeg kommet inn i mønsteret, men det krever en enorm konsentrasjon. Skal så lite til før jeg kommer litt ut av mønsteret og gjør en feil.

Så langt har jeg kommet nå. Dere ser hvordan hullmønsteret blir og raglanøkingen til høyre.

Det tok sin tid før jeg virkelig klarte å knekke koden for hvordan mønsteret skulle strikkes. Det virket helt gresk i starten! Når selv ikke bestisen (som er myyye flinkere enn meg) forsto det, må jeg innrømme at troen på at jeg skulle klare det, dalte drastisk. Men dette ser da virkelig lovende ut?

Nå er det snart tid for bysselallen – god natt alle!

5 kommentarer
    1. Dette ser jo veldig fint ut syntes jeg 🥰 Jeg har kjøpt meg garn til en genser med masse hullmønster jeg også, men har ikke begynt på den enda. Kvier meg litt for å starte. Skal heller strikke ferdig sokkene jeg holder på med, og så et par påskesokker jeg fikk garn til i dag. Ha en fortsatt fin mandag, klem 🤗

      1. Tusen takk, du 🙂 Har du strikket hullmønster før? Jeg må jo si at nå som jeg har kommet inn i det, så er det ikke så komplisert, men jeg må være konsentrert. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg