Tre måneder i går

I går var det altså tre måneder siden jeg overtok leiligheten. Jeg har ikke angret en dag på den avgjørelsen selv om ventetiden føltes lang. I ettertid synes jeg det likevel har gått fort. 

Jeg har falt godt til ro og stortrives her. Jeg bor meg sakte inn – synes det er viktig. Det har kommet opp litt pynt og bilder på veggene, men gjenstår ennå noe. Har ikke fått innredet gjesterommet ennå så foreløpig fungerer det som bod/roterom hehe. Men har nå planer for hvordan det skal bli. 

I dag har jeg ikke gjort stort, bare slappet av og lest litt. Satte på en bolledeig da – denne gangen ble det havrebrød. Så laget jeg meg gryterett til middag, satt på en maskin, så jo…litt har jeg da gjort når jeg tenker meg om. 

Nå gjenstår det to uker på jobb før jeg tar ferie. Kjenner det skal bli godt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg