Tomorrow is never promised…

Dette har vært en utrolig kjekk helg! Først ansiktsbehandling og pizzakos med min mor, så koselig kveld sammen med både min mor og far. Jeg overnattet og så hadde vi jo en feiring av meg i dag sammen med resten av familien. Min mor disket opp som vanlig, laget middag og til dessert ble det hjemmelaget eplekake. Tusen takk🤍 Fikk gaver også av begge nevøene mine 🤍🤍

Så veldig fornøyd med feiringen av min 55-års dag (jeg klarer bare ikke få det tallet inn i hodet mitt!!).

Ellers har det vært en helg og dag til ettertanke. Blir sånn når man har noen i familien som nå ligger på det siste. Det er jo livets gang, men likevel… Tankene har i hvert fall gått mye til vedkommende og de nærmeste i dag.

Da blir takknemligheten ekstra stor over at jeg faktisk i en alder av 55 ennå har begge mine foreldre. Jeg har jo nevnt det før, men tenker mye på det. Én dag må også jeg klare meg uten de, men det er en tanke jeg nesten ikke klarer tenke ut. Derfor er det så viktig å sette pris på de stundene man faktisk får sammen🤍

 

2 kommentarer
    1. Så bra at du har hatt en fin helg sammen med familien, og feiret bursdagen din 🥰 Jeg tror mange tar foreldrene sin for gitt, og tenker ikke på at de kan bli syke og dø. Viktig å tilbringe tid sammen med dem og holde kontakten. Jeg fylte 40 år en måned etter faren min døde, 6 år senere var det moren min sin tid. Savnet er jo der fortsatt, men selvsagt ikke like sterkt nå. Ønsker deg en fortsatt din kveld, klems 🤗

      1. Ja, du har nok rett i det at mange tar sine nærmeste for gitt… Jeg har også gjort det, tenkt at de var der. Men etterhvert som jeg selv blir eldre, innser man jo at så ikke er tilfelle.

        Savnet etter ens kjære vil vel alltid være der, selv om det lindres med årene. Jeg vet jeg er heldig som har begge mine i en alder av 55 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg