Tilbake til Møllen

Fire måneder etter at jeg flyttet fra Møllen, var jeg i dag tilbake i leiligheten «min». Det var både rart og ikke rart. På mange måter var det som om jeg aldri hadde vært borte for veien opp er jo så kjent. Men leiligheten var forandret! 

Det er utrolig å se hva litt andre farger, møbler og dekor gjør for inntrykket. De hadde valgt litt andre løsninger enn meg og på den måten fått en bedre utnyttelse av plassen. Det gledet meg også at de har fått tillatelse til å oppgradere uteområdet. 

Det ble en koselig stund. Kjekt å se at de trives så godt. 

Inspirert av alt de hadde gjort på denne korte tiden, er jeg nå fast bestemt på å få orden på gjesterommet. Før helgen skal rommet tømmes for det meste av det som står der slik at jeg får plass til en gjesteseng. Jeg har også begynt å få ideer til hvilke farger jeg ønsker på veggene, men det skal jeg bruke god tid på. Blir ikke noe maling her før tidligst til våren igjen. Men gøy å planlegge og sjekke ut mulighetene. 

Fikk tips om en farge i dag: krydderurt. 

Jeg tenkte kanskje denne til soverommet, men får se. Jeg har flere alternativer. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg