Spisebordet kom ikke

I dag dro jeg tidlig fra jobb for å ta hjemmekontor resten av dagen. Jeg skulle nemlig få hjem spisebordet jeg bestilte i forrige uke. Fikk plutselig en følelse av at jeg kanskje ikke kom til å få den så jeg ringte butikken. De forsikret meg om at joda, den var på vei så jeg måtte bare være litt mer tålmodig. Jommen sa jeg smør! Det gikk et par minutter så ringte de meg opp igjen: bordet var ikke kommet med likevel… Jeg kunne få det torsdag i stedet. Var jo utrolig irriterende siden jeg tross alt dro hjem bare pga det. Men lite å gjøre med det.

Jeg bestilte ikke montering den dagen jeg var og kjøpte bordet, og det angret jeg litt på i ettertid. Så jeg spurte like så godt om dette kunne endres på. Det endte med at jeg fikk monteringen gratis siden de hadde gjort en tabbe.

Så alt i alt ble det bra, og god service fra Skeidar, må jeg si.

Det ser dessverre ikke ut som vi får beholde snøen. Ennå er det kaldt, men til helgen kommer regnet 😫 Så jeg må nok se langt etter hvit jul…

4 kommentarer
    1. Det der er så typisk at man drar tidlig hjem for å ta i mot noe man har bestilt, og så kommer det ikke. Veldig kjedelig og irriterende. Får håpe at de kommer med det på torsdag og monterer det. Ha en fortsatt fin tirsdag og Lucia, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg