Søvnløs i Bergen

Klokken nærmer seg 01 og her ligger jeg. Får ikke sove pga at jeg klarte å slukne på sofaen da jeg kom hjem. Var trøtt i utgangspunktet og det hjalp jo heller ikke på at jeg brukte TO timer på turen hjem fra jobb – en strekning som vanligvis tar ca 20 minutter!

Køene begynte allerede i Damsgårstunnelen. Jeg fatter det ikke. Det er riktignok en sidevei som er stengt, men at den skal ha så stor påvirkning, hadde jeg ikke trodd. De siste ukene har det vært lange køer hver eneste ettermiddag, men akkurat i dag var det verre enn verst.

Jeg hadde så store planer for denne kvelden, det var så mye jeg skulle få gjort, men å bli liggende på sofaen er jo ikke særlig produktivt. Fant ut at jeg like så godt kunne tusle i seng etter kveldsturen med Embla, ta en tidlig kveld, men altså; her ligger jeg ennå. I sted sto jeg like så godt opp igjen og fikk brettet en hel haug med klær og lagt de på plass 🤣

Det kommer bli et mareritt i morgen tidlig. Jeg sover aldri så godt som rett før alarmen går. Er ikke det typisk? Sånn har jeg alltid vært. Jeg er et ekstremt B-menneske. Det er ikke få ganger jeg har sovet meg gjennom alarmen som durer og durer i bakgrunnen.

Det er heldigvis ikke mange dagene igjen på jobb før jul. Kjenner det skal bli så deilig med noen fridager nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg