Søndagsutflukt

Vi har vært på utflukt i dag, min mor, min far og jeg. Og Embla selvsagt! Turen gikk til hytten «vår» på Lauvås i Alver kommune. Sier «vår» i hermetegn siden det strengt tatt er min søster og familien som eier den nå. Bygget av mine besteforeldre på begynnelsen av 70-tallet og der jeg tilbragte de fleste av mine barndoms somre.

Hytteparadiset Lungtun har fått seg en oppgradering denne sommeren. En ny terrasse er kommet opp samt at alle vinduer er skiftet. Fra stuen er det satt opp en dør ut til terrassen. Vi måtte jo ut for å se hvor fint det var blitt!

Før
Etter

Nå kan denne utsikten nytes fra den nye terrassen.

Dessverre regnet det så vi fikk ikke sittet ute, men vi koste oss likefullt. Ble servert deilige reker og nyfanget krabbe, med vin til for de som ikke kjørte 😉 Så var det jordbær og lefser til dessert.

En skikkelig fin dag!

2 kommentarer
    1. Veldig praktisk med ei dør ut til terrassen. Da blir den kanskje brukt enda mer. 🙂 Fint med hyttekos inne når det regner ute. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg