Snartur til trønderhovedstaden

Hei og hopp!

Jeg er endelig hjemme etter å ha tilbragt et par dager på seminar i Trondheim. Sier ‘endelig’ fordi det er nå alltid godt å komme hjem til hverdagen igjen. Ikke minst var det herlig å treffe Emblamoren igjen selv om hun har hatt det helt fint uten meg.

Men man blir sliten av å være på seminar og på reise. I hvert fall blir jeg det. Var godt da å kunne få seg noen timer på rommet før festmiddagen tirsdagskvelden.

Jeg bodde på Scandic Lerkendal så måtte jo ta noen bilder av banen da selv om jeg ikke finnes fotballinteressert 😃

Alt i alt var det en kjekk tur og flyreisen gikk fint. Mandagskvelden dro vi rett fra Værnes til sentrum og fant oss en koselig italiensk restaurant. Jeg bestilte pizza (bombe!! Hehe). Var ikke så mye vi fikk se til byen for det var allerede mørkt da vi kom, men Trondheim er den byen jeg har besøkt mest, utenom Bergen da. Har vært på ferie her, på hundeutstillinger og utallige seminarer/møter med jobben opp gjennom årene. Og selv om bergensere og trøndere har et «elsk-hat»-forhold til hverandre, er faktisk Trondheim en av mine favorittbyer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg