Slay

For å si det på ungdommers vis; dette har vært en super chill dag! Eller kanskje jeg bare skulle postet et bilde og skrevet «slay» under. Spør meg ikke hva det betyr, jeg ser bare det ordet brukt støtt og stadig på diverse sosiale medier 😉

Det har altså vært en meget rolig og slapp søndag. Av og til er det jo greit når det siper ned ute for jeg trenger i hvert fall ikke ha dårlig samvittighet over å tilbringe dagen inne. Ut må jeg jo, men når himmelen åpner seg vil selv ikke Embla være lenge ute.

Og himmelen har virkelig åpnet seg. Ikke bare én, men mange ganger. Var heldig i kveld da og kom sånn noenlunde tørr fra kveldsturen.

Et lite tilbakeblikk på dagen i går. Min kjære lillesøster og meg selv i genserne undertegnede strikket for en stund tilbake. Nesten 13 år skiller oss. En aldersforskjell vi selvsagt merket da hun var yngre, men som viskes mer og mer ut jo eldre en blir. Vi har det alltid kjekt når vi er sammen og latteren sitter løst. Vi er nok litt miljøskadde etter å ha blitt fostret opp på Monty Python, Black Adder osv. Vi har en egen sjargong i vår familie 🤣

Men tilbake til dagen i dag. Jeg trenger slike dager innimellom. Dager der jeg bare kan få være alene, slappe av, gjøre litt egenpleie, lytte på lydbok, pusle litt rundt. Hente energi rett og slett.

6 kommentarer

    1. Jeg elsker også regnværsdager, men kun fordi jeg elsker sola for mye til å være inne når den skinner, og da er en regnværsdag kjærkommen for å få gjort ting man har forsømt inne, uten å ha dårlig samvittighet over å ikke være ute👌

      1. Ja, det er sånn det er 🤣 Nå er heldigvis finværet på snarvisitt her, så da blir det litt avslapping på terrassen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg