Savner

Borte bra, men hjemme best? Tja. Savner Losna og stillheten. Savner det å bare kunne slippe hundene ut og la de få tusle fritt. Savner…alt. 

Det tar på å reise. I går var jeg skikkelig sliten, så bevilget meg en aldri så liten bloggfri dag. Dagen ble tilbragt sammen med familien og det var godt å se (nesten) alle igjen. 

Jeg er fremdeles sliten så godt å vite at jeg har to ukers ferie igjen. Selv om været i dag minner mer om høst enn sommer, er det lovet bra vær fra onsdag. Vi får bare stole på det. Det blir uansett fullstendig avslapping de nærmeste dagene. Jeg har nettopp lest ferdig den siste boken til Lucinda Riley i serien om de syv søstre og ergret meg over slutten. Vet det er lovet en bok til, men Riley selv døde jo i fjor. Håper boken likevel blir ferdigstilt for jeg bare MÅ vite svaret! Haha. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg