Riktig god jul!

Så er selveste «julejaffen» her, som jeg sa da jeg var liten ☺️ I kveld skal hele familien samles hos mine foreldre. I går ble treet etter tradisjonen pyntet, men før vi kom så langt, hadde vi vært på Europris og fått tak i et nytt tre. Ca 1915 dro vi etter at vi hadde undersøkt at de virkelig hadde det rette treet. Vi kjøpte et tre i fjor, men det ble en skuffelse.

Dette ble så mye bedre! Stjernen står litt på skjeve, men pytt pytt.

Julen for meg handler om tradisjoner, så vi fikk selvsagt med oss Grevinnen og hovmesteren før jeg dro hjem.

Her blir det en rolig formiddag før jeg igjen drar til foreldrene mine. Nå er det Tre nøtter til Askepott på tv’en og etterpå er det Reisen til julestjernen. Innimellom «slagene» skal jeg også stelle meg litt. Hardt program som dere forstår 😂

Da gjenstår det bare for meg å ønske dere alle en riktig god jul!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg