Pride i Bergen

Jeg har deltatt på min første pride og det ble en fantastisk opplevelse i nydelig sommervær! Helt utrolig at det skulle bli så fint.

Jeg gikk med frysninger for det var følelsesmessig veldig sterkt. Hadde egentlig bare tenkt å stå på sidelinjen og se på, men det endte med at jeg gikk i toget 🙂 Stor stemning og masse folk. Det var også mye politi i gatene så de tok ingen sjanser tydeligvis.

Etterpå gikk vi til Pride Park hvor det var satt opp flere salgsboder. Etter å ha stått i kø lenge og vel, fikk vi omsider kjøpt oss noe å drikke. Og utrolig nok fant vi oss også et sted å sitte.

Dette har vært en topp dag! Var tidlig hjemme da for  det tar på å være blant så masse folk i så mange timer og så i den varmen.

Embla har vært på besøk på Sotra mens jeg var i byen. Veldig glad for at hun slapp å være alene, så tusen takk til mine gode venner som forbarmet seg over henne.

2 kommentarer
    1. Det er nok litt mer spesielt å være med å gå i toget, selv om det er en fin opplevelse å stå på side av å se på. Jeg har vært tilskuer, men ikke gått i toget. Ønsker deg en fortsatt fantastisk søndag, klems 🤗

      1. Tusen takk, Vera ☺️♥️ Jeg hadde en flott dag. Det håper jeg du også har hatt i dag. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg