Pinse i paradis

1. pinsedag. Jeg er på Losna – en bilfri øy helt ved inngangen til Sognefjorden. Paradis på jord.

Søker du total avkobling, er Losna det rette stedet. Været? Det kunne så absolutt vært bedre, men nå var det ikke pga været vi dro. Bare det å komme seg bort fra byen, skifte stue, ikke se andre enn villsauene som passerer… det er balsam.

Jeg var først usikker om jeg orket være med, det er jo ikke bare å dra. Det er så mye som skal klaffe, ikke minst vindforholdene. Og vi var litt uheldige i det vi skulle ta båten (en 13 foters pioner) over sundet fra fergekaien. Litt vel høye bølger etter min smak, men vi har en dyktig båtfører så det gikk greit. Uansett er jeg veldig glad jeg kom meg av gårde. Jeg elsker dette stedet!

Høy vannstand og det er jo ikke så rart. Det bøttet ned i går!

Akkurat nå titter solen frem!

2 kommentarer
    1. Det å kunne våkne opp på et sånt sted og bare høre vinden, insekter og en og annen sau er luksus. Hadde ikke hatt noe i mot det selv. Kos deg videre med pinsedagene, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg