Nei til homseflagg

Bloggen neglisjeres på det groveste og det beklager jeg. Men jeg vil ha noe å formidle når jeg først skriver noe og det har jeg egentlig ikke hatt på en stund. Ikke annet enn hva jeg har gjort på osv. og det er vel kanskje ikke så veldig spennende. Dagene går uten at det skjer så veldig mye.

På lørdag skal jeg til byen og se på folkelivet i forbindelse med Pride og dét gleder jeg meg til! Første gangen jeg er i byen når det er Pride, så det er vel på tide. Juni er jo regnbuefargenes måned fremfor noe – til stor ergrelse for enkelte. Og jeg lar meg sjokkere gang på gang over hva folk kan få seg til å si og ikke minst, gjøre. Som å ta seg inn i andres hager og ta bort regnbueflagget, og legge igjen en lapp med «Ned med homseflagg opp med norsk flagg». Altså, hva gir du meg? Den siste idiot er ennå ikke født.

Det har vært bloggtreff flere steder i landet i helgen. Jeg kunne gjerne tenkt meg å være med, men nå ble ikke det prioritert denne gangen. Men all kred til de som gidder ta initiativ til slikt. Noen surket over at treffene ble lagt til samme helg, men alvorlig talt.   Vi bor jo tross alt i et land som rekker helt ned til Italia om vi snur det på hodet. Synes en slik reaksjon er smålig. Vær heller glad for at andre også fikk mulighet til å treffe medbloggere.

Fra søndagens tur rundt Ortuvannet i Fyllingsdalen. Yrende fugleliv. Flere bebiser er kommet til, men jeg så ikke snurten av de på min vei.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg