Luremus

Jeg tar tilbake det jeg sa om at april startet særdeles lovende. De siste dagene har det snødd/sluddet og temperaturen har vært ned mot null. Vet at dette ikke er noe å snakke om i forhold til hvordan andre har det og jeg klager ikke altså. April er jo som kjent en luremus.

Men den sommertiden, det å stille klokken én time FREM, kunne jeg altså vært foruten. Jeg har vært dautrøtt hele denne uken. Og selv om det bare har vært fire arbeidsdager denne uken, kunne ikke fredagen komme fort nok. Jeg ser virkelig frem til mai måned med alle sine ekstra fridager. I år blir det jo full uttelling.

Ellers har det skjedd fint lite siden jeg kom hjem fra Losna. Nå blir det en date med sofaen og kanskje litt tv-titting utover kvelden.

 

4 kommentarer
    1. Jeg har merket null til stilling av klokke, og snøen er borte i morgen tror jeg 🙂 Skal bli vår på søndag hører jeg rykter om 😀

      1. Tja, grademessig skal det komme seg, men solen… hvor er er den? Ikke i Bergen i hvert fall 😳

    2. Jeg står opp som vanlig jeg… selv om da jeg stod opp klokka 0700 var den jo egenlig bare 0600 hehehehe neida den sommertida gjør meg ingenting lenger – men den er teit… den kunne være som dette nå – og ikke skru tilbake til høsten

      April og mai – og snø…. det er litt som å trekke lodd etter lodd…. eller noe sånt 😀 God lørdag til deg!

      1. Jeg er jo et ekstremt b-menneske så det å miste en time merker jeg 😳 God søndag til deg, får JEG si siden jeg er så treg med å svare 🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg