Livredd orm!

Kjedelig å kaste bort dyrebar tid i kø, men det ble realiteten i ettermiddag. Kø er det nå for så vidt mer eller mindre hver dag, men i dag startet den lenge før den pleier. Takk gud for aircondition ellers ville det vært uutholdelig.

Dagen startet hos dyrlegen. Det var på tide med den årlige vaksinen for Embla. Så godt å ha den kontrollen og alt var vel. Det eneste var at hun hadde lagt på seg litt. Hun ble jo sterilisert for vel ett år siden (var det i fjor??) og da hender det jo at de legger på seg. Pelsen endres også også, både i mengde og struktur.

Så nå er vi to her i huset som må ta av hehe. I går kom vi oss på tur og jeg vet ikke hvem av oss som syntes det var tyngst…

Burde nok gått senere på dagen for det var grådig varmt da vi tok turen. Vi peste godt begge to.

Jeg er blitt så redd for orm, ikke for egen del, men for Emblas. Man hører jo så mange historier om hunder som er blitt bitt. I Kanadaskogen er det orm, men jeg har ennå til gode å treffe på en. Hadde hatt så lyst til å komme meg opp på byfjellene, men denne angsten for å skulle treffe på orm, holder meg dessverre tilbake. Så inntil videre blir det turer på trygge og oversiktlige stier.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg