Lekkasje

I dag har det regnet i ett her! Altså; det er 26. juli, men det skulle man sannelig ikke tro! Da jeg åpnet ytterdøren, sa det «splæsj» og så lå det en dam på gulvet, på dørstokken og på selve døren innvendig rant det i strie strømmer. Vel inne igjen begynte jeg å tørke og da oppdaget jeg flekker på det splitter nye gulvet mitt, kan se ut som vannskade. Jeg meldte fra til utbygger om dette problemet før sommeren, men ingenting er blitt gjort. Nå tok jeg nye bilder og sendte til dem. 

Burde kanskje fått fliser i inngangspartiet, men uansett må de ordne opp i dette. 

I dag fyller Iben min hele 14 år!

Vakre jenten min <3 Husker godt den dagen da Iben og søster Tira kom til verden. Det var en dramatisk fødsel og vi trodde vi kom til å miste de begge. Det første vi så av Iben var nemlig haletippen som hang ut og dyrlegen mente hun var død. Det ble gjort klar for keisersnitt, men i mellomtiden klarte venninnen min å få dradd ut Iben. Etter litt starthjelp, begynte Iben å puste. Hennes søster kom til verden av seg selv noen få minutter senere, men også hun trengte litt hjelp. Siden viste det seg at Tira kun hadde én nyre. Hun døde ca 9 ½ år gammel. 

Ellers? Jeg har vært på shopping (hva annet kan man finne på i dette drittværet) og fikk kjøpt nytt fôr og masse hundesnop. Litt feiring må vi jo ha. Fikk kjøpt litt annet også (kremt kremt), så i dag har kortet fått kjøre seg. Det ble til og med et lite kafébesøk så til tross for møkkavær, har jeg kost meg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg