Kommer sterkere tilbake

Jeg beklager at jeg ikke er så flink for tiden til å lese blogger eller kommentere, men siste uken har vært preget av stor bekymring pga sykdom i min nærmeste familie.

I tillegg har jeg startet opp min egen lille network marketing business, og har jobbet mye med den for å få den opp og gå. Spennende og gøy, men også litt skummelt og laaaaangt utenfor komfortsonen. Er mye å sette seg inn i så det har vært min førsteprioritet.

I kveld er jeg hos min mor og her blir jeg til i morgen.

Jeg kommer sterkere tilbake 😘

4 kommentarer
    1. Kom tilbake igjen når du er klar, for vi er her å tar i mot deg med åpne armer 🥰 Forresten, så livesendingen din i går, og syntes du gjorde det veldig bra. Virket så naturlig og avslappet. Ønsker deg en fortsatt fin torsdag, klem 🤗

    2. sånn er det noen ganger. Livet er mer enn blogg. Har det sånn selv innimellom, og nå har jeg brukt en time på å lese og kommentere andres blogger, for jeg hang veldig etter. 😉 Pass på deg selv oppi alt, og lykke til med bedriften din! Klem <3

      1. Tusen takk <3 Ja, livet er absolutt mer enn blogg. Men blogg er gøy da, så snart er jeg her igjen for fullt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg