Jeg blir opprørt!

Så dere artikkelen i VG i går om katten Bobby? Han ble altså funnet drept – noen hadde mishandlet den stakkars katten til døde. Jeg klarte ikke lese hele artikkelen, men fikk med meg noen av de grusomme detaljene. Altså, hvilke sadister er dette som kan finne glede i å torturere fullstendig uskyldige dyr??

Det vrengte seg i magen min da jeg så dette. Det er lite som gjør meg så opprørt som å se slik brutalitet rettet mot dyr. Jeg kan bare ikke fatte og forstå denne fullstendige mangelen på respekt som enkelte kan utvise. De må jo være fullstendig blottet for empati!

Dette er ren og skjær ondskap!

For noen år siden kom jeg over en artikkel i Bergens Tidende. Noen hadde brutt seg inn på en strutsefarm og drept flere av dyrene der. Blant annet hadde høns og kaniner fått kappet hodene av. Det er så bestialsk at jeg har ikke ord.

Faksimile fra Verdens Gang

Jeg får så inderlig vondt inni meg når jeg tenker på hvilke pinsler disse dyrene har gått gjennom.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg