Jadda!

Jeg avslutter ferien med et nytt tall på vekten: 87,4! Det er ned 400 gr fra forrige veiing. Er så glad for at jeg har klart å holde vekten i ferien og til og med gått ned! Jeg kunne nok gått enda mer ned hadde jeg gått inn for det, men det har også vært viktig for meg å kunne kose meg litt ekstra i ferien. Jeg er nå kun tre kilo unna fra å nå et viktig delmål – nemlig å gå fra fedme til overvektig. 

I morgen tar jeg fatt på hverdagen igjen. Det vil nok bli tungt å stå opp tidlig igjen for jeg har virkelig snudd litt opp ned på døgnet disse siste ukene. Den største utfordringen blir likevel å komme seg sånn noenlunde tidlig til køys. 

Utfordringene står i kø denne høsten og akkurat det kjenner jeg at jeg gruer meg litt til. Jeg har bare skjøvet det unna til nå. I oktober blir det jobbtur til Trondheim, men det ser jeg frem til. Noen netter på hotell er ikke å forakte. Det blir første flytur på 2 ½ år for meg. Siste turen var dagen før Norge stengte ned i mars 2020. Da hadde jeg vært på konferanse i nettopp Trondheim. 

Blir vel en ny smittetopp til høsten, har hørt om flere som har vært syke i sommer. Selv har jeg sluppet unna til nå, men føler nettet snører seg sammen 😉 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg