Helg!

Ja, var ikke det er original overskrift? 😁

Denne uken har altså bare rast av gårde. Tirsdag satt jeg i lunsjen på jobb og tullet med at det snart var helg – og før jeg visste ordet av det var det fredag.

Vi er over halvveis av september. Jeg har snart bodd her i 6 mnd – et helt halvt år. (Haha, skulle ikke oppdaget aurokorrekturen, den ville ha det til et heit halvt år 🤣). Er det innafor å si at man allerede nå gleder seg til førjulstiden? 🙈 Vel, jeg kjenner jeg gjør det. Jeg er riktignok glad for at det ennå er noen måneder til da. Jeg er ikke den som starter pyntingen tidlig i november som enkelte, men venter i hvert fall til første søndag i advent. Juletiden er lang nok som den er om man ikke skal gjøre den enda lenger. Men – jeg kjenner på en glede og en forventning over å skulle pynte den nye leiligheten min. Jeg har bestilt meg litt ny juledekor som er på vei i posten og i dag kom jeg over et kreativ tips til hvordan man kan dekorere med kongler. Neste gang jeg går på tur, skal jeg jammen meg samle litt kongler i stedet for å kjøpe som jeg tidligere har gjort.

Men nå er det helgen som gjelder. Det blir sjelden helt slik man håper og planlegger, men det skal nå bli en bra helg likefullt. Vindfull riktignok, i følge meteorologene. Bare det blir opphold skal jeg være glad. Det var det definitivt IKKE i går.

God helg alle!

5 kommentarer
    1. Jeg er ikke så veldig “julete” av meg, så trenger ikke begynne ennå for min del 😀 Men jeg har full forståelse for at andre liker det 🙂 Her blir det pyntet siste helgen, hvis jeg pynter. I dag er det fint vær her i alle fall 🙂 God helg!

      1. Nei, altfor tidlig ennå, det er jeg hjertens enig med deg i. Vet jo at det er de som begynner i november med juletre og hele pakken, der er ikke jeg. God helg! 😊

    2. Jeg syntes ikke det var lenge siden du var på befaring i leilighet, og ting ikke var på plass enda. Å så har du bodd der så lenge allerede. Å julen ja, jeg gleder meg sykt til den, og har allerede begynte å nynne på julesangene. Ønsker det en flott lørdag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg