Heldiggrisen meg

Bare få dager igjen og så er det offisielt høst. Forstå det den som kan. Foreløpig er det ok temperaturer, men det svinger fort. Men ser jo at det mørkner tidligere. Klokken er nå ca 22 og ute er det svart.

Jeg har fått «nytt» soverom siden sist! Herlighet så fint det ble og jeg er så glad for at jeg gikk for Evening Green – en nydelig grønnblå farge. Mer grønn enn blå da.
Rommet er ikke helt ferdig da, lampen på veggen skal selvsagt flyttes og jeg skal få meg en taklampe. Kommode fra Ikea er på vei. Gardiner skal opp. Kanskje jeg skal ha et lite teppe… får se. Så skal det kommer bilder på veggen så klart.

Jeg har nok aldri hatt et så fint soverom før 🥰

Jeg er heldig. Har sagt det før, og sier det igjen; er så takknemlig for at jeg i det hele tatt har min egen lille leilighet. At jeg hadde råd til å kjøpe. Det er så mange som aldri kommer inn på boligmarkedet en gang og nå som renten har steget igjen, vil drømmen om å eie for mange forbli nettopp det; en drøm.

Jeg er heldig på så mange måter. Trygg og god jobb, sikker inntekt og det viktigste av alt – en så fin familie og gode venner! Det er ikke noe jeg tar for gitt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg