Har dere troen?

En rask titt på den nye strikkeoppskriften sier meg at jeg skal få noe å bryne meg på. Visste jo det egentlig i og med at det er første gangen jeg strikker en genser der jeg starter ovenfra + at det er hullmønster, men det var mye annet også her som er nytt. Dobbel brettekant i halsen for eksempel…

Heldigvis ser jeg at det finnes flere videoer på YouTube som viser hvordan det skal gjøres.

Dette blir gøy! Har dere troen??

I dag dro jeg til foreldrene mine en tur etter jobb for jeg skulle gå et lite ærend for dem. Etterpå fikk jeg biff til middag – det er jo tross alt lillelørdag 😉 Det smakte i hvert fall fortreffelig!

Nå blir det litt scrolling på mobilen før jeg skal køye.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg