Gratulerer med dagen, mamma!

Så gikk det slik jeg trodde, i går kveld kom regnet og vinteridyllen tok slutt.

Det var jo så fint så trist det ikke kunne vare. Nå er det bare masse råtten snø og begynnende issvuller over det hele.

Jeg var på overnattingsbesøk hos gode venner fra i går til i dag. Vi hadde det koselig som vi pleier, pratet og lyttet på musikk. I natt har jeg sovet så godt og forsto ikke hvor jeg var da jeg våknet.

Nå er jeg hos foreldrene mine for vi skal feire min mor som har bursdag. Min kjære mamma som ikke vet hva godt hun skal gjøre for oss andre ♥️ Hun står på selv om hun har sine plager.

Til mamma: jeg er uendelig glad i deg og i pappa ♥️ Og er så takknemlig for at jeg har dere to ♥️♥️ Er ikke alle 54-åringer som er så heldige, det vet jeg.

Jeg kan av og til bli irritert for småting, spesielt når jeg er litt stresset (og dere blir sikkert irritert på meg også), men vi VET at det ikke betyr noe i det store og det hele. Vi er bare mennesker. Det rokker uansett ikke noe ved den kjærligheten vi føler for hverandre.

Nå ser jeg frem til å få en koselig juletid sammen med dere. Same procedure… osv. ☺️

6 kommentarer
    1. Jeg blir rent varm i hjertet når jeg leser de gode ordene til foreldrene dine, og forresten 🎈🌹 Gratulerer med dagen på etterskudd til din mor 🥳🎉 Ønsker deg en fortsatt fin 4 søndag i advent, klem 🤗

      1. Tiusen takk, Vera ♥️ jeg har heldigvis et nært og godt forhold til begge mine foreldre. Og min mor fortjener hvert ord! ☺️♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg