Fylla har skylda

Hallooooo – hvor blir ukene av? Snart helg igjen jo!

Denne uken hadde jeg egentlig tenkt å være litt mer aktiv på bloggen, men tiden løper litt vel fort.

De siste dagene har det vært et fantastisk vær her i Bergen, men jeg får jo ikke nytt de. Det er allerede mørkt når jeg kommer meg hjem fra jobb. Blir helst korte turer så de mer gode turene får vi legge til helgene.

Jeg er travelt opptatt med businessen min og nå er det kampanjedager der som alle andre steder for tiden. Men jeg prøver nå å følge med hva som skjer ellers. Her hjemme er det Atle Antonsen og Sophie Elise som står for overskriftene (jaja, sistnevnte har kanskje ikke skapt overskrifter, men spalteplass får hun). Nå hadde hun og noen venninner fått låne et offentlig bad etter stengetid og da gjorde de det man pleier å gjøre når man er på et bad – nemlig drikke seg full og ta seg en røyk. Det er jo så synd på Sophie Elise må vite for hun kan ikke gå på et offentlig bad i åpningstiden uten å bli beglodd. Ikke så rart – om det er slik hun oppfører seg!

Atle Antonsen er i trøbbel, men som alltid er det fylla som har skylda. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si og mene om omfanget saken har fått, men at det var utrolig toskete av han, er vel ingen overdrivelse. Og jeg forstår godt at hun velger å anmelde.

Ellers følger jeg med på Birgitte Tengs-saken. Vil vi noensinne få den fulle og hele sannhet? Jeg er redd vi ikke vil det. Vet ikke hva jeg skal tro heller, men håper virkelig det er rette mannen som nå sitter på tiltalebenken. Han har hatt sine svin på skogen, men det gjør han jo ikke automatisk til morder da…

Håper virkelig det DNA-beviset er sikkert! At de ikke begår nok en feil. Og gudene skal vite at det har vært nok av feil i den saken.

2 kommentarer
    1. Så koselig å se deg tilbake på listen igjen 🥰 Jeg er ikke så opptatt av Sofie Elise og hva hun driver med, men oppførselen hennes var vel ikke helt gjennomtenkt i den saken. Atle Antonsen, jeg vet ikke hva jeg skal si…. Det er veldig lett å skylle på fylla, men jeg kjøper ikke den. Det blir veldig fort mørkt nå om dagen, og spesielt de siste dagene er i Oslo for det har vært overskyet. I går fikk vi jo også årets første snø, og det kom litt tidligere i dag også. Ønsker deg en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Takk for det, Vera. Sent svar, men håper du tilgir meg 🙂 Ja, helt enig med deg. Altfor lett å skylde på fylla, dette er jo tydeligvis en gjentagende oppførsel. Men han er nok ikke alene om å oppføre seg slik, er nok mange mørketall der ute.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg