Første tur siden pandemien

Long time no see!

Plutselig var det gått én uke siden forrige innlegg. Det var nå ikke helt meningen, men jeg har det travelt om dagene. Og det blir ikke mindre travelt neste uke. Mandag drar jeg til Trondheim på seminar. Siste gangen jeg var der var før pandemien. Da kom jeg faktisk hjem dagen før Norge stengte ned. Jeg har ikke vært ute og flydd siden den gang, så det blir spennende. Blir kjekt å bo på hotell igjen og få  nyte gode hotellfrokoster. Ene kvelden er det også festmiddag.

Det regnet godt noen dager, men så kom finværet igjen. Den dagen jeg skulle skifte dekk på bilen, var det frost så det var godt å få det gjort. Embla og jeg kom oss på tur onsdagen enda til at jeg var nesten segneferdig av trøtthet og bare gledet meg til sofakroken. Men – som alltid når jeg kommer meg ut, stiger energien. Ja, ikke bare energien, humøret også.

For ikke å snakke om hvor deilig det er etterpå når man kan krølle seg sammen i sofaen med verdens beste samvittighet!

3 kommentarer
    1. Det er så deilig at vi kan reise og være sammen igjen etter to år med angst for smitte. Vel det har jo vært åpent en god stund nå da, men jeg personlig har hengt litt etter med å være sammen med store forsamlinger. Håper du får en fin tur i Trondheim 🥰 Det regner her i Oslo i dag, så her blir det en fin og lun dag inne på meg. Ønsker deg en fantastisk søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg