Farvel oktober

Så er vi snart i november. Årets nestsiste måned  og den måneden der de første juleforberedelsene starter. I år gleder jeg meg litt ekstra for jeg har bevilget meg en julekalender! Det blir nå en litt koselig inngang til julehøytiden.

I dag har jeg hatt hjemmekontor for ventet besøk av BKK som skulle sjekke det elektriske anlegget. Alt var fint, men det skulle nå bare mangle. Har nå ikke bodd her så lenge.

I helgen var jeg hos foreldrene mine og lørdag feiret vi min søster. Hun har bursdag i dag. Søndagen gikk jeg tur rundt Ortuvannet og der kom jeg over disse vakre trærne.

Oktober kan altså bare være så nydelig!

8 kommentarer
    1. For noen vakre trær, og de fargene 🥰 Rart å tenke på at vi allerede er kommet til november, og bare noen få uker igjen inntil vi skal begynne å pynte til jul. Ønsker deg en fin tirsdag, klem 🤗

      1. Det er helt sprøtt å tenke på. Snart er vi i adventstiden! Ønsker deg en fin torsdag, Vera.

      1. Ja, helt enig! November er egentlig ikke en måned jeg har det helt store forholdet til, men i år skal jeg riktig kose meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg