Ett helt år!

I går var det altså ett år siden jeg overtok nøklene til mitt nye hjem! På selveste vaffeldagen hehe. Jeg trives så godt her, og dette er definitivt mitt hjem nå. Har så smått begynt å planlegge å male soverommet mitt (i første omgang), og har funnet flere flotte farger. Det skal gå i grønt, for vil ha en farge som skaper en litt kjølig følelse. Akkurat nå heller det mot en farge som heter Balance.

Men liker også denne som heter Evening Green.

(Bildene er tatt fra Jotun).

I stuen vurderer jeg Soothing Beige, men nå får jeg konsentrere meg om soverommet.

Ellers går det fremover med meg, heldigvis. Har hatt en alle tiders helg som startet med at jeg hentet min lille nevø i barnehagen og kjørte ham ut til besteforeldrene, hvor han skulle være til lørdag. Fredagskvelden var vi nede på fotballbanen og koste oss, og det bar tydelig at han ikke ville at tante skulle dra hjem. Han hang rundt halsen min da jeg sa hadet til han. Varmer et tantehjerte 🤍

Lørdag dro jeg ut til mine bestevenner hvor jeg ble til i dag. Det er så godt å være sammen med mennesker der man ikke trenger forestille seg. Er man trøtt, så kan man ha en rolig kveld sammen. Trenger ikke finne på noe, men bare være sammen. Veldig avslappende.

Nå i kveld har jeg hatt et møte og resten av kvelden skal jeg bare slappe av. Har begynt å se Exit (treg som vanlig, jeg altså) og den er jo veldig godt laget da! I tillegg er det gode skuespillere. Andre som ser?

Jeg skal prøve å være litt mer aktiv her inne nå som formen igjen er stigende. Embla er også blitt helt seg selv igjen etter livmorbetennelsen og det er så godt å se! Nå tenker jeg vi igjen kan begynne å gå på lengre turer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg