Et savn

Jeg angrer ikke på at jeg gikk over til ny bloggportal, men savner det å kunne gjøre forandringer på layout og design, og ikke minst ha et kommentarfelt. Har hørt rykter om at blogg.no nå prøver å rydde litt opp ved å fjerne inaktive blogger på portalen. Da håper jeg de kan gjøre plass for oss som nå er på miniblogg. 

Jeg har blogget i 8(!) år nå og det er jammen ikke få innlegg jeg har skrevet på den tiden (det første innlegget ble faktisk publisert 5. juli 2014, så det er nesten på dagen 8 år). Til dere som følger meg; TUSEN TAKK! Noen lesere har jeg nok mistet underveis, men så har nye kommet til. Jeg setter i hvert fall stor pris på dere som leser, klikker «liker» og legger igjen en kommentar i ny og ne på bloggens Facebook-side. Rik blir jeg ikke på dette, har til sammen tjent 500 kr hvorav halvparten gikk bort i skatt haha. Men så er det nå ikke derfor jeg skriver heller. 

Min første personlige blogg
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg