Et lite livstegn

Kl er 21 og jeg sitter ute på terrassen. Sommeren har kommet tilbake – om enn kun på kort visitt, men vi tar i mot det vi kan få. Vi går fort mot høst nå; skolen er i gang og det blir tidligere mørkt selv om det ennå er ganske lyst da.

Det er fredag og jeg har allerede vært på jobb i to uker. Vi har stengt pga oppussing så det er rimelig stille ennå. Litt deilig må jeg innrømme… det blir tidsnok travelt.

Men det kommer bli så fint! Viser noen bilder for de spesielt interesserte. Her er den nye skranken. I dag kom det også nye lamper (de er ikke med på bildet).

Teppe på gulvet for å få litt mer demping… spent på hvordan det blir senere når studentene kommer tråkkende inn med snø og slaps, men antar de moderne teppene er laget for å tåle det. Vi mangler fremdeles bokreoler og møbler, så er spent på hvordan det blir når det er på plass.

Det er uansett kjekt å få lokalet mer i tiden. Det har bare vært gjort små endringer siden dette var nytt i 1995.

Ellers? Jeg har begynt på Wegovy i dag etter å ha gått lenge på Ozempic. Veldig spent på om det vil få fortgang på min livsstilsendring. Jeg har riktignok gått ned siden nyttår, men ikke så mye som jeg hadde håpet. Merker i hvert fall at jeg har begynt på ny dose, for er ikke mye jeg klarer å få i meg før jeg er stappmett. Lovende!

1 kommentar
    1. Så lyst og fint det er på jobben hos deg, ordentlig lekkert og innbydende 🥰
      Vi hadde også et snev av sommer før helgen, men i går og i dag har det dryppet fra oven. Da får man kose seg inne i stedet 😉
      Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg