En bedre dag

Tusen takk alle sammen for omtanke og gode ord både her i bloggen, på instagram og Facebook ❤️ Setter stor pris på det!

Dagen i dag er en bedre dag, selv om jeg har kjent på en liten uro i meg. Men jeg kom meg på jobb og det kjente jeg gjorde godt. Det var også deilig å kunne konsentrere seg om litt andre ting, selv om tankene mine stadig vekk går til Iben. Jeg blir imidlertid mer og mer overbevist om at vi gjorde det eneste rette.

Tror nok Embla savner Iben for hun virket veldig stresset da jeg kom hjem. Dette var første dagen hennes alene hjemme og jeg kan bare håpe det vil gå seg til. Det var derfor veldig kjekt at vi fikk besøk i kveld. Maia er datter av Iben, og hun og Embla går veldig fint sammen.

6 kommentarer
    1. Det er nok litt godt å komme seg på jobb og fokusere på andre ting. Er lett å føle seg som, unnskyld uttrykket, bøddel når vi må ta de vonde avgjørelsene for dyra våre. Vi gjør det ikke med lett hjerte, men når det er det beste for våre firbente er det eneste utveien. Dyr kjenner også sorg, og det er viktig å huske på. Når jeg måtte la Ronja slippe før jul, virket det ikke som om Vinja savnet henne med en gang. Så begynte hun å mjaue seg fra rom til rom for å se etter Ronja. Da var det bare å løfte henne opp å kose og trøste henne. Håper torsdagen din blir fin, klem 🤗

      1. Har ofte følt meg som en bøddel i de situasjonene. Man er på en måte herre over liv og død.

        Å ja, de føler sorg. Har sett det før også. Så nå gjelder det bare å ta seg ekstra godt av henne ❤️ Går det bra med Vinja nå?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg