Egenpleie

Dette har vært en avslappende lørdag selv om jeg har vært på farten hele dagen. Kl 1415 hadde jeg time hos Vannkanten Spa & Bodycare. Dette er andre gangen jeg er hos de og jeg er kjempefornøyd. De er så hyggelige og virker proffe. I dag var det altså green peel, en øyebehandling for trøtte øyne og hovne øyelokk, samt forming av bryn. Det er bare så utrolig deilig å bli dullet med på denne måten. Litt luksus i hverdagen, men vel verdt pengene. 

Litt rød og hoven etter behandlingen, men det blir bedre. Dette kommer jeg nok gjøre flere ganger. 

Etter behandlingen ble det tid til et kafébesøk med en venninne før jeg dro videre til foreldrene mine. Der fikk jeg også litt kvalitetstid med min lille nevø <3 

En kjekk lørdag med andre ord. 

Nå sitter jeg her og gruer meg til å gå ut siste turen med hundene. Det har vært et merkelig vær i dag – fra strålende sol til styrtregn. Og nå regner det selvsagt igjen…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg