Det «møes» og «bæes»…

I natt har det regnet noe så inn i hampen mye!! I elven var det høy vannføring og stri strøm, så Embla får ikke drikke der i fra i dag… Vil ikke risikere noe uhell.


Ellers har vi det fint her. Vi har sluppet unna både lyn og torden, men ser Bergen og områdene sørover ikke har vært like heldige. I Bergen var 900 uten strøm i morgentimene.

Det gjør meg ingenting at det er slikt vær så lenge det er opphold innimellom og såpass mildt. Vi tar våre turer ned til sjøen, jobber litt og koser oss ellers inne med strikking, brett- og kortspill. Jeg holder på å kløyve ved, artig jobb! Kjekt å få bruke kroppen litt.

I skrivende stund «møes», «mæes» og «bæes» det utenfor hahaha. Artig å høre de ulike lydene fra villsauene. Og ja, det høres virkelig ut som noen av de sier «mø» – kanskje de har en talefeil 😂

Her er i hvert fall livet godt å leve. Jeg koser meg, men synes dagene går vel fort. Har allerede begynt på min andre ferieuke, men det skal jeg ikke fokusere så mye på. Jeg skal nyte hvert sekund og hvert minutt jeg har her inne.

Fortsatt god sommer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg