Den beste tiden

Dette skal bli en utfordring. Jeg har strikket siden jeg kom hjem – tok kun pause da jeg gikk ut på en liten kveldstur med Embla. Likevel er jeg ikke kommet lenger enn at jeg skal til å begynne på bærestykket.

Slik ble den doble halskanten

Jeg hadde riktignok kommet lenger, men klarte å gjøre feil og måtte dermed rekke opp flere omganger. Nå er jeg trøtt. Jeg får heller fortsette i morgen når hodet er litt mer med.

I morgen går vi inn i den første vårmåneden, men vinteren er altså offisielt ikke over før 20. mars. Likevel; vi her vestpå får en skikkelig forsmak på hva våren kan by på allerede førstkommende søndag. Da er det meldt hele 14 grader! Jeg tror det egentlig ikke før jeg får se det. Det høres nesten for godt ut til å være sant.

Det blir lysere og lysere for hver dag som går, og vi har den beste tiden fremfor oss nå.

Er ikke det en deilig tanke?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg