Annerledes jul

Dette ble en annerledes jul enn jeg hadde sett for meg. Min mor fikk nemlig påvist covid på selveste julaften. Trodde ikke våre egne øyne da vi så at det var to streker på testen. Jeg hadde tatt med noen tester for sikkerhets skyld siden hun følte seg dårlig, men trodde ærlig talt det var  en god gammeldags forkjølelse med feber hun hadde fått.

Dette er første gangen hun har covid, så nå kan jeg vel regne med at jeg også får det. Håper bare min far slipper unna…

Min mor var heldigvis ganske bra i går, men i dag har hun vært dårlig. Krysser fingre for at hun er på bedringens vei i morgen.

Det ble ingenting av den gode 1. juledagsfrokosten vi pleier å ha. Tror ikke matlysten var på topp hverken hos min far eller meg selv. Er ikke så kjekt når det er sykdom i huset. Vi skulle også hatt besøk, men det ble avlyst.

Så sånn er ståa her.

Vil nå ønske dere alle en fortsatt fin jul.

3 kommentarer
    1. Huff så kjedelig at din mor skulle bli syk, men jeg håper hun har det bedre nå og at du eller din far har blitt syk. Ønsker deg og dine en fortsatt fin romjulsfeiring, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg