Adventstid

Så er vi i adventstiden. Jeg har brukt denne dagen til å hente meg inn igjen etter to travle dager. Det har gjort godt. Helgen har som vanlig bare flydd avgårde, men føler jeg har fått mye ut av den. I dag har jeg pyntet litt til, satt på plass nisser og sånt, så nå er det så koselig her✨ Ute har det snødd mer i dag og det legger jo ikke akkurat noe demper på den gryende julestemningen.

Er ikke helt i havn med julegavene ennå selv om jeg har kommet et godt stykke på vei. Gjelder bare å få litt oversikt.

Håper på en sykdomsfri jul denne gangen (bank i bordet). I fjor ble både foreldrene mine og jeg liggende i hele romjulen med korona. Kjedelig, så det vil vi helst slippe. Jeg kommer forøvrig ta influensavaksinen dette året for første gang. Hadde egentlig ikke tenkt å gjøre det, men nå tilbys det på jobb så da blir det til at jeg takker ja til det.

1 kommentar
    1. Adventstiden er veldig koselig, men i år henger jeg litt etter siden jeg fikk Korona ca 2 uker siden. Håper at jeg orker å dra opp all pynten fra kjelleren i dag. Ha en riktig god adventssøndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg