3 dager igjen!

Bare tre dager til så er det Stockholm here I come! Jeg har vært innom yr.no daglig for å følge med på været, og det ser lovende ut. Jeg grugleder meg, er skikkelig spent på reisen og dette å reise alene. Heldigvis blir jeg møtt på Arlanda så dette skal nok gå fint.

Dette blir mitt første besøk i den svenske hovedstaden. Jeg har forøvrig vært i Sverige mange ganger, både nord, vest og syd, men altså aldri østpå.

Sist jeg skrev var det nesten sommertemperaturer her i Bergen. Nå har det moderert seg noe, men så lenge vi slipper regn er jeg glad.

Og nå nærmer det seg mai måned. Årets femte måned. Og i går var det 8 mnd til jul – just sayin’. Bare å begynne planleggingen for plutselig er vi der hahaha. Neida, vi skal nå først nyte denne herlige våren (atsjoooo! Heia pollensesongen) og så har vi forhåpentligvis en lang og fin sommer foran oss. Vi kan jo håpe. Har ikke de store planene for sommeren, blir vel noen uker på Losna (om de vil ha meg der ;-)), ellers er alt åpent.

I dag hadde jeg 1-års kontroll på leiligheten. At det nå (i dag faktisk) er akkurat 13 mnd siden jeg overtok er absurd. Som sagt – den tiden…

Og her er et lite bevis på at det faktisk ER vår selv om det i dag har vært skikkelig surt, nesten på grensen til kaldt (fristet å finne frem boblejakken). I løpet av de fine dagene vi hadde, poppet løvet frem. Likevel er jeg glad jeg har utsatt dekkskifte til litt senere for kan jo aldri vite. Plutselig begynner det vel å snø igjen!

3 kommentarer
    1. Været er så ustabilt, at vi vet aldri helt hva som kommer. Har den erfaringen med yr også, di kan endre værmeldingen noen ganger. Jeg har ikke vært øst i Sverige siden jeg var barn, å husker lite fra det, men håper du får en fin reise.

      1. Tusen takk! 🙂 Det kommer nok bli en opplevelse. Akkurat nå ser det svært lovende ut værmessig i Stockholm, så håper det holder seg slik.

    2. Sommeren både kom og gikk her i Oslo også med snøfall denne uka. Heldigvis så er det varmegrader og det drypper fra taket, så den smelter nok bort igjen snart. Høres spennende ut med en tur til Stockholm. Er det i forbindelse med bussinessen din eller er det bara rent nöye? Ønsker det en fortsatt fin mindiukendag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg