Slippe å gå etter klokken…

Det beste med hyttelivet er å slippe å gå etter klokken. Det er ferie for meg. Ikke har jeg på vekking om morgenen og ikke trenger jeg henge i stroppene for å rekke noe heller. Vi tar ting som det kommer. Spiser når vi er sultne. I går ble jeg servert deilig lammelår med mye godt attåt. Kunne heller ikke fått en bedre frokost enn her. Maten smaker også ekstra godt når vi har vært mye ute.

I dag blir det ikke så mye uteliv på meg – det regner innimellom og blåser litt. Skal likevel en tur ned til sjøen i løpet av dagen og så skal det kløyves mer ved.

Utsikten fra soveromsvinduet mitt. Tenk å våkne opp til dette!

Håper dere alle får en riktig fin påskeaften uansett hvor dere befinner dere; om det er på hytten på fjellet, ved sjøen eller hjemme. Bypåske er nå heller ikke å forakte. Man MÅ ikke dra bort for å finne roen – det kommer jo helt an på hva man selv gjør det til.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg