Nydelig oktoberdag

I dag….endelig. Etter flere regntunge dager så solen omsider sitt snitt til å titte innom oss igjen. Det var etterlengtet. Og til tross for at jeg var mest giret på å krasjlande i sofaen etter jobb, tillot ikke samvittigheten meg å gjøre det. Jeg kunne ikke la denne sjansen gå fra meg for gudene vet når den kommer tilbake (ryktene sier det skal bli fint også på lørdag, men mye kan jo skje før vi kommer så langt).

Så da dro vi av gårde, Embla og jeg. Valgte Alvøskogen som sist, men denne gangen gikk vi helt til Gullaksdalen.

Nydelige høstfarger her nå i forhold til sist vi gikk her.



Vi var ute og gikk i ca to timer. Ble en lenger tur enn jeg hadde tenkt, men det var så deilig. Kjente bare hvor godt det var med en slik dag.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg