Livets første fotballkamp

Jeg har vært på fotballkamp i dag! Jepp, JEG! 😳 Det var riktignok en kamp for lilleputter hehe. Min nevø har begynt å spille fotball og i dag var det altså første «ordentlige» kamp ☺️ Han scoret flere ganger og hadde også noen gode gjennombruddspasninger (lærte ordet av min far haha). Jeg var mektig imponert og det var tydelig at dette likte han. Imponert er jeg også av alle de frivillige, alle de som stiller opp for å bidra.

Det var utrolig artig å være tilstede. Jeg hadde hentet min mor slik at også hun fikk være med. Er jo viktig å stille opp for disse små.

Her er supportergjengen 😆 Vi skulle IKKE heie og skrike…Neida. Hahaha. Tror dere vi klarte å stå stille?? 🤭

Dette har vært en topp helg!

2 kommentarer
    1. Viktig å stille opp for de små å heie på dem 🥰. Så gøy at nevøen din også laget flere mål, og han var sikkert veldig fornøyd selv også etterpå. Ha en fortsatt fin mandag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg