Et døgn er ikke lenger 24 timer

Brrrr, minusgrader her nå. Ikke noe å snakke om i forhold til andre steder selvsagt, men kaldt nok. Men – det er nå slik det skal være når vi er kommet til november, og det er fint når trær og blader er innhyllet i frost.

Jeg hadde med litt mat til fuglene og det ble mottatt med stor glede. Forøvrig første gangen jeg har sett sothøne på land – vanligvis holder de seg på vannet.

Deilig å få litt røde roser i kinnene, men joggesko er nok ikke helt det rette skotøyet nå haha. Må nok finne frem noe litt mer passende å gå med nå.

I dag er det 35 år siden min farfar døde ♥️ Som jeg skrev i går – tiden går fort og det føles som den går fortere og fortere. Men – det er faktisk ikke bare en følelse for tiden går faktisk fortere! De siste to årene har jordkloden snurret raskere rundt solen, så ett døgn er ikke lenger 24 timer, men litt under 😳

3 kommentarer
    1. Vinteren er her – fine bilder! Jeg har heller aldri sett sothøna på land….. 🙂 mindre enn 24 timer – vel…. det er ikke greit, trenger alle timene… 🙂 klem

      1. Takk 🙂 Vi trenger så absolutt alle de timene vi kan få hehe. Ønsker deg en fin førjulstid <3

    2. Fine frostbilder 🥰 Ja nå krabber nok temperaturen snart ned på det blå flere steder. Her hos meg har vi stort sett hatt minus hele helgen og i dag. Akkurat nå laver snøen ned her, og gruer nesten for å dra ut om en stund. Ønsker deg en fin mandag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg