Beste lørdag på lenge

Nå i kveld kom regnet, men dagen startet med et nydelig høstvær. Jeg overnattet hos gode venner fra i går til i dag, og hadde en nydelig morgenstund på balkongen deres. Satt der med kaffekoppen og bare nøt den nydelige utsikten og solen som sendte sine solstråler på ansiktet mitt.

Vi spiste frokost ute og etterpå dro vi på tur til et sted jeg aldri har gått før.

Som dere ser var det et flott turterreng så her kommer jeg gå flere ganger. Herlig grusdekke og flere alternative ruter å gå.

Er glad vi kom oss på tur for som sagt; i kveld kom regnet. Og nå skal det visstnok ikke stoppe med det første.

Tror dette må være en av de fineste lørdagene jeg har hatt på lenge. Og nå i kveld koser jeg meg hos mine foreldre 🥰

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg