Tanken som teller, eller?

Ingenting er mer frustrerende under slanking som å se vekten stå på det samme uke etter uke. Du føler du gjør «alt» for å ta av – likevel sitter de hersens kiloene som limt på kroppen.

Stor var derfor gleden da jeg kom i en bukse jeg lenge har hatt liggende i skapet. Første gangen jeg prøvde den, fikk jeg den ikke helt over hoften. Senere fikk jeg den på meg, men det var komplett umulig å lukke den.

Nå satt den – og er til og med litt løs!

Det er helt tydelig at det skjer ting med kroppen selv om det ikke nødvendigvis synes på vekten. Det er jo også derfor det anbefales å måle seg i stedet for å gå på vekten, men det har jeg aldri vært noe særlig flink til.

Dette var i hvert fall en stor opptur og dagen etter kom det faktisk også et nytt tall på vekten.

Kanskje like greit da at årets påskeegg fra jobben er i kategorien mini så sparer jeg de kaloriene🤣 Unnskyldningen var at det så større ut på bildet, men altså…!

Kan jo ikke annet enn å le og vi måtte minne hverandre om at det uansett er tanken som teller 🤣

4 kommentarer
      1. Misunnelig 🤣🤣 vi pleier alltid få store, men denne gangen hadde noen blingset på størrelsen… men, kanskje like greit 🤭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg