Takk for det gamle

Jeg avslutter 2022 med et minne fra årets sommerferie på Losna.

Dette året har som de fleste år, bydd på gleder såvel som sorger. Gledene har heldigvis vært i flertall da og jeg har masse gode minner å se tilbake på.

Iben flyttet inn til Embla og meg.

I januar fikk jeg solgt leiligheten min til en meget god pris.

I mars fikk jeg nøkkelen til min splitter nye leilighet og startet min nye tilværelse der.

Ukene på Losna i juli.

I august måtte vi ta farvel med Iben 💔 Jeg er derfor så usigelig takknemlig for at Iben fikk disse ukene på Losna og jeg ser henne for meg i mitt indre der hun tuslet rundt og nøt den frie tilværelsen på stedet hun elsket mest ♥️

2022 ble også det året der jeg satset og hoppet uti et for meg ukjent farvann. Jeg startet min egen network marketing business! Nye vennskap, nye bekjentskaper, ny læring… Jeg gleder meg til å se hva 2023 har i vente for meg og min business.

Og så må jeg ikke glemme! Dette er også året der jeg skiftet bloggportal! Fra å ha blogget i flere år på en konkurrerende portal, valgte jeg å bytte. Begynte først på miniblogg og var så heldig at jeg etterhvert fikk komme over på blogg.no. Jeg har ikke vært så aktiv de siste månedene, men det tenker jeg å forandre på i 2023 ☺️

Tusen takk for all støtte, fine kommentarer og gode ord i 2022. Håper dere følger meg videre inn i det nye året 💫

Takk for det gamle!

2 kommentarer
    1. Godt Nytt år 🥳
      Jeg syntes det var så koselig at du flyttet inn i bloggblokkene her, for det var litt lettere å følge med på det som skjer da. Tenk at et år har gått og mye har skjedd i det siste året. Selv går jeg jo inn i 2023 som pensjonist, noe jeg faktisk har gledet meg til. Allikevel er det jo litt rart at man har lagt arbeidslivet bak seg. Ønsker deg en fortsatt fin 1 nyttårsdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg